Zdecydowana większość Firm, myśląc o rozwoju własnego biznesu przykłada bardzo dużą uwagę do szkoleń pracowników, tworzenia standardów obsługi klienta czy działań marketingowych. Oczywiście aktywne działania mające na celu polepszenie wizerunku przedsiębiorstw są w dobie dużej konkurencji na rynku wskazane a wręcz niezbędne. Jest jeszcze jeden bardzo ważny element w tym procesie – weryfikacja poziomu obsługi. Zadowolony klient to dziś klucz do sukcesu. Spojrzenie na swój biznes jego oczami może pomóc w zwiększeniu biznesowej efektywności firm. Bardzo skutecznym narzędziem pomagającym w obiektywnej ocenie podjętych działań są badania MYSTERY SHOPPING – obserwacja „ z ukrycia” poprzez przygotowanego audytora (Tajemniczego klienta) tego co pracownik mówi, jak się zachowuje, jego kultury kontaktu z klientem i skuteczności działań a także wszystkich aspektów związanych z wyglądem sklepu.
MYSTERY SHOPPING pomoże:
– dowiedzieć się co myślą klienci o Twoich usługach i produktach,
– dowiedzieć się, czy klienci potrzebują czegoś więcej,
– dowiedzieć się, czy klienci czują się lepiej u konkurencji,
– porównać poziom obsługi w Twoich placówkach z konkurencyjnymi,
– poznać szczegółowe opinie klientów na dowolny temat,
– zwiększyć wartość sprzedaży,
– zwiększyć lojalność klientów,
– zwiększyć tempo potencjał wzrostu Twojej Firmy.